رئیس سازمان اورژانس کشور:

همکاری شهرداری با سازمان اورژانس، رضایتمندی مردم را به همراه دارد

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۹۵۷۹
همکاری شهرداری با سازمان اورژانس، رضایتمندی مردم را به همراه دارد
رئیس سازمان اورژانس کشور از تفاهم نامه همکاری اورژانس تهران و شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ رئیس  سازمان اورژانس کشور ضمن قدردانی از همکاری شهرداری تهران با اورژانس گفت: ماحصل همکاری شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور منجر به سرعت بالای کیفیت خوب خدمات و رضایت مندی همشهریان خواهد شد.

جعفر میعادفر گفت: در شرایط فعلی همدلی و همفکری بین بخشی برای کمک به هموطنان لازم است و کمک شهرداری نمونه بارز همدلی است.
 
براساس این گزارش صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران با اشاره به چالش های مرکز اورژانس تهران با ارائه گزارشی مفصل از وضعیت این مرکز، کمبود پایگاه، کمبود نیروی انسانی، کمبود آمبولانس و جانمایی آمبولانس ها در مبلمان شهری را از بزرگترین مشکلات اورژانس در پایتخت دانست.
 
زاکانی شهردار تهران نیز در این نشست با اعلام آمادگی جهت افزایش همکاری با مرکز اورژانس گفت: برای حل مشکلات باید کارگروهای تخصصی با حضور کارشناسان شهرداری و اورژانس برای موانع تشکیل شود.
 
همچنین در این جلسه با بر لزوم تدوین سند راهبردی چهارساله جهت همکارهای دو جانبه و توسعه اورژانس تاکید شد.
 
هفته آینده نشست کارگروه های تخصصی دوجانبه آغاز خواهد شد.
 
گفتنی است روز گذشته (چهارشنبه) جلسه سازمان اورژانس کشور با شهرداری تهران با حضور دکتر جعفر میعادفر رییس  سازمان اورژانس کشور، دکتر یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران، دکتر رضا دهقان پور معاون توسعه مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور و دکتر زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

 

نظر شما