متخصص حوزه کسب و کار:

​فرهنگ سازی زمینه توسعه فناوری در ایران را فراهم می کند

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۹۶۵۳
​فرهنگ سازی زمینه توسعه فناوری در ایران را فراهم می کند
قیصری گفت : انحصار زدایی و فرهنگ سازی و ارتقای سواد رسانه ای و شکل گیری اکوسیستم IOT می توان زمینه های توسعه ان را فراهم کرد.

به گزارش برنا؛ «قیصری » وبینار تخصصی خود با عنوان « اینترنت اشیا(IOT) و تاثیر آن بر مشاغل آینده» گفت: امروزه اینترنت اشیا در همه حوزه های تکنولوژی ورود پیدا کرده است و کارکرد های مثبتی همچون کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، افزایش کیفیت را به همراه دارد.

او  افزود: IOT از نظر اقتصادی باعث افزایش درامد می شود و صدمات کاری و خطاهای انسانی را کاهش می دهد و منجر به تسهیل مشاغل می شود.

قیصری تصریح کرد : موضوع اصلی در اینرنت اشیا مهارت است.

قیصری با اشاره چالش های حوزه فناوری در ایران گفت :آموزش مدیران و کاهش مقاوت انها در پذیرش آن و عدم آگاهی مصرف کنندگان از محصولات چالش های اصلی این حوزه در ایران می باشد.

او تاکید کرد : اینترنت اشیا بر خلاف باور برخی که معتقد هستند باعث از بین رفتن مشاغل می شود، با تغییری که در ماهیت مشاغل ایجاد می کند و همچنین با توجه به ضروت وجود کار گروهی و حضور تخصص های مختلف و فرصت های شغلی جدیدی را به وجود آورد و درآمد بالایی را نیز برای شاغلین خود ایجاد می کند.

قیصری در پایان خاطرنشان کرد: در ایران از سال 1393 با ورود دانشجویان و پژوهشکده ها به این حوزه، این مفهوم به بازار معرفی شده است.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته جهانی کارآفرینی (17 تا 23 آبان) وبینارهای تخصصی با حضور مسئولین و اساتید صاحبنظر کشور برگزار می کند.

علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از مباحث این نشست ها از طریق لینک زیر وارد شوند:

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز