رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی به سبک سایت های اینترنتی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۰۴۵۵
کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی به سبک سایت های اینترنتی
​سردار لطفی با اشاره به دستگیری 3 نفر که با شناسایی عمده فروشان سایت های اینترنتی از آنان کلاهبرداری می کردند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری را 200میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش برنا؛ سردار "علیرضا لطفی"رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با مراجعه یکی از عمده فروشان سایت های  آگهی  اینترنتی مبنی بر کلاهبرداری و فروش 130 تن برنج، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او عنوان کرد: شاکی پس از تماس های تلفنی متهمان با مراجعه به محل آنان که به ظاهر وابسته به دستگاه های دولتی بود،  به ازای فروش 130 تن برنج تعداد 4 فقره چک مدت دار دریافت می کند و  در سر رسید چک ها به بانک مربوط مراجعه و متوجه کسری موجودی چک ها و سپس صوری بودن شرکت می شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد، 4 پرونده مشابه به همین شیوه در پلیس آگاهی تهران طرح شده و با تجمیع اطلاعات به دست آمده کارآگاهان موفق شدند محل کلاهبرداران را شناسایی و در نهایت پس از هماهنگی های قضائی  2 تن از متهمان را در محل شرکت جدید دستگیر کردند.

این مقام انتظامی به دستگیری متهم سوم پرونده در مخفیگاهش اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده از 4 مال باخته را 200 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

او با بیان اینکه کلاهبرداران برای رسیدن به اهدافشان اقدام به مانورهای متقلبانه می کنند و با افتتاح دفاتر مختلف  و ادعاهای واهی اعتماد افراد را به خود جلب می کنند، تاکید کرد: قبل از انجام معامله از مراجع مربوط اصالت و رزومه فعالیت شرکت را بررسی و از دریافت چک های مدت دار دوری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز