رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد:

جاسازی عجیب مواد مخدر در منزل

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۲۰۰۴
جاسازی عجیب مواد مخدر در منزل
سرهنگ حسنوند از دستگیری یک سوداگر مرگ در مخفیگاهش و کشف 8کیلو و 600 گرم تریاک در کف اتاق خواب خبر داد و گفت: متهم با حفر کف اتاق خواب مواد مخدر را پنهان کرده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه ششم  پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد یکی از سوداگران حرفه ای مواد مخدر در منطقه "کیانشهر" به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می پردازد.

او در ادامه افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم، مخفیگاه و محل فعالیت وی را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات کیانشهر شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این قاچاقچی سابقه دار آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت در نهایت روز گذشته موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان  8کیلو و  600 گرم تریاک که در داخل یکی از اتاق های خواب حفر کرده بود، کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز