رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

جزئیات دزدی از انباری ساختمان ها

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۲۵۶۸
جزئیات دزدی از انباری ساختمان ها
سرهنگ دستخال از انهدام باند 5 نفره سرقت از انباری های ساختمان های مسکونی خبر داد و گفت: با دستگیری موتورسوار سارق این باند منهدم شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال"، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری متهم به اسم جمشید توسط کلانتری 124 قلهک به این یگان ارجاع  که متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت بوده و با اظهاراتی ضد و نقیض سعی در کتمان حقیقت را داشت.

او افزود: کارآگاهان طی اقدامات پلیسی و بررسی سوابق متوجه می شوند سارق در منطقه قلهک از انباری شهروندان سرقت کرده  و تحت تعقیب این یگان می باشد که با ارائه شواهد و مستندات متهم به سرقت از انباری معترف و اقرار کرد که با همدستی فردی دیگر به نام قربان  موتورسیکلت را  سرقت کرده و سپس با همان موتورسیکلت سرقتی از انباری و کارگاه ها سرقت می کرده است

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی متهم  دوم پرونده،  کارآگاهان به آدرس تهرانپارس، اعزام و قربان که از افراد سابقه دار بود را دستگیر و متهم در تحقیقات اولیه  بزه انتسابی معترف و هر 2متهم به 8 فقره سرقت با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  ابراز کرد: هر 2 متهم اظهار داشتند اموال مسروقه را به کریم، سیامک و سعید که از مالخران حرفه ای بودند فروخته اند و بدین ترتیب کارآگاهان موفق به  دستگیری هر 3 مالخر شدند.

سرهنگ کارآگاه دستخال افزود: اموال مسروقه از مخفیگاه مالخران کشف و به پلیس آگاهی انتقال گردید، که 3 متهم مالخر در تحقیقات به خرید اموال مسروقه اعتراف کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با تکمیل پرونده  هر پنج متهم با قرار صادره روانه زندان شده و اموال کشف شده  به مال باختگان تحویل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز