اینستاگرام آزمایش افزودن موسیقی به پست های فید را امتحان می کند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۵۴۸۲
اینستاگرام آزمایش افزودن موسیقی به پست های فید را امتحان می کند
اینستاگرام در نظر دارد قابلیت اضافه کردن موسیقی که پیش از این در استوری‌ ها قرار داده شده بود را برای پست‌های فید آزمایش کند.

به گزارش برنا؛ اینستاگرام در حال قابلیت افزودن موسیقی به پست‌های فید در این برنامه است. اینستاگرام، پلتفرمی که معتلق به شرکت متا است، پیش از این ویژگی را برای کاربرانش ایجاد کرده بود که به کاربرانش اجازه می‌داد موسیقی مورد نظر را به استوری و Reel‌ها اضافه کنند.

این ویژگی برای بخش پست‌های فید، در حال حاضر در حال آزمایش است و به کاربران این امکان را می‌دهد که آهنگ یا موسیقی مورد نظر خود را در کنار عکس یا ویدئویی که در فید خود به اشتراک گذاشته‌اند، اضافه کنند. مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی برای کاربران عرضه می‌شود، اما هند یکی از اولین کشور‌هایی است که این ویژگی در آن آزمایش می‌شود. این ویژگی که به صورت محدود مورد آزمایش قرار گرفته، ممکن است هرگز به صورت جهانی عرضه نشود.

این ویژگی جدید در هنگام گذاشتن یک پست جدید برای کاربران فعال می‌شود. هنگامی که کاربر روی بخش «افزودن موسیقی» کلیک می‌کند می‌تواند آهنگ خود را انتخاب کند. سپس به صفحه صوتی منتقل می‌شود و از آنجا تمام پست‌های فید که از همان اهنگ مورد نظر وی استفاده کرده اند را می‌بیند.

اینستاگرام در یادداشتی مطبوعاتی اعلام کرد که این ویژگی برای درصد محدودی از کاربران اینستاگرام فعال شده و در حال آزمایش است. قابلیت افزودن موسیقی به پست‌های فید براساس بازخورد کاربران آزمایشی گسترش بیشتری خواهد یافت.

اینستاگرام روی تغییرات دیگری نیز کار می‌کند، اکانت‌های جعلی و اسپم همواره برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام مشکل‌ساز بوده‌اند و به همین دلیل این شرکت اعلام کرد برای جلوگیری از این مشکل از کاربران جدید می‌خواهد هویت خود را تایید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز