وزیر کشور: لزوم توجه به تاب آوری در تهران/ سوله های بحران دو برابر شوند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۵۶۷۳
وزیر کشور: لزوم توجه به تاب آوری در تهران/ سوله های بحران دو برابر شوند
احمد وحیدی با اشاره به موضوع آمادگی برای شرایط اضطراری در تهران گفت: تاب آوری بسیار مهم است که در راستای تحقق آن تجهیزات بیشتری نیاز داریم که باید فراهم کنیم.

به گزارش برنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان بازدید از پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه شش شهر تهران، گفت: یکی از موضوعاتی که در سطح شهر تهران باید مورد توجه قرار گیرد، آمادگی برای شرایط اضطراری است که باید مداوم رصد شود و آمادگی های لازم وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تهران روی چند گسل زلزله قرار دارد، امروز از بخشی از این آمادگی ها و تجهیزات در منطقه شش شهر تهران بازدید به عمل آمد تا اگر برنامه ای برای توسعه نیاز باشد، کمک های لازم را فراهم کنیم.

وزیر کشور گفت: ساماندهی افراد به شکل داوطلبی انجام شده و ستاد فرماندهی لازم در این حوزه ایجاد شده است و باید به صورت مداوم برای حفظ آمادگی رصد انجام شود‌.

وی تاکید کرد: باید اصل کمبودها را در شرایط اضطراری پیش بینی کنیم و به شکل محله محور تجهیزات را فراهم و پایگاه ها را تجهیز کنیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: موضوع تاب آوری بسیار  مهم است که در راستای تحقق آن تجهیزات بیشتری نیاز داریم که باید فراهم کنیم.

وی افزود: در زمان حاضر حدود ۱۰۰ پایگاه مدیریت بحران در شهر تهران فعال است و برای ارتقای آمادگی های بیشتر این تعداد دو برابر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز