جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۶۴۷۱
جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام نماید.

به گزارش برنا؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد ‌‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام نماید.

 در این راستا امورمشمولین،  اداره کل توسعه منابع انسانی  این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرائی در استانها  در سال ۱۴۰۰  اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس به صورت 3 برابر ظرفیت و برای اعزام‌ 1400/11/01 اقدام نموده است.

متقاضیان امریه سربازی می‌توانند تا تاریخ 1400/09/15  با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون‌یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها اطلاع و ثبت نام نمایند.

 

نظر شما