همکاری سارقان برای سرقت موبایل چگونه است؟

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۶۶۵۴
همکاری سارقان برای سرقت موبایل چگونه است؟
​رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 4 موبایل قاپ در جنوب تهران و اعتراف به 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " جلیل موقوفه ای "، ​رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره موبایل قاپی های متعدد در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، سارقان با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت سرقت ها را با همکاری یکدیگر  مرتکب می شوند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در بررسی ها تصویری از سارقان و مشخصات آنان به دست آمد و مشخصات متهمان در اختیار تیم های مختلف پلیس قرار گرفت، ادامه داد: در گشت زنی های هدفمند، تیم عملیات کلانتری هر4 موتورسوار را هنگام پرسه زنی در محدوده خیابان  "فدائیان اسلام " شناسایی و طرح مهار سارقان را عملیاتی کردند.

سرهنگ موقوفه ای  افزود: در یاین عملیات موفق پلیسی هر 4 متهم پس از تعقیب و گریز طولانی دستگیر و در بررسی های بیشتر از آنان یک دستگاه موبایل سرقتی کشف شد. .

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در پی جوئی های پلیسی به 30 فقره موبایل قاپی اعتراف و هر 4 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با بیان اینکه سارقان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف توسط پلیس دستگیر  و روانه زندان شده اند ، ادامه داد: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز