زورگیری در روز روشن در شمال تهران

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۶۶۵۹
زورگیری در روز روشن در شمال تهران
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق زورگیر و کشف 3 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند"،رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هفدهم مهر ماه پرونده ای از کلانتری 163 ولنجک با موضوع سرقت به شیوه زورگیری به پلیس آگاهی ارجاع شد، شاکی درتحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، ساعت 10صبح روز هفدهم مهر ماه دو نفر ناشناس در آدرس خیابان درکه با تهدید سلاح سرد، اقدام به سرقت کارت عابر بانک وی به همراه یک دستگاه گوشی موبایل سامسونگ و وجه نقد کرده اند و پس از زورگیری، رمز کارت عابر بانک را اخذ و مبلغ 21 میلیون ریال را از حساب وی برداشت کرده اند.

وی عنوان کرد: مراتب در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص این پلیس قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی میدانی صحنه جرم مشخص گردید متهمان از افراد سابقه دار در زمینه سرقت و مواد مخدر بوده که مسعود با همدست دیگرش به اسم رضا مرتکب سرقت از شاکی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تصویر مسعود و همدستش رضا به رویت شاکی رسید که بلافاصله تصاویر را شناسایی کرد، در ادامه با هماهنگی های بعمل آمده قضائی مشخص گردید که متهمان مدتی پیش پس از تحمل کیفر از زندان آزاد شده اند لذا با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم محل پاتوق متهمان در آدرس نیاوران شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه پلیسی هر2 متهم دستگیر و به این یگان منتقل شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز کرد: از متهمان تحقیق که به بزه انتسابی معترف و اظهار داشتند علاوه بر سرقت از شاکی 2فقره سرقت دیگر را به همین شیوه و شگرد انجام داده اند که اموال از منزل متهمان کشف و به شکات مسترد گردید.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت به شیوه زورگیری با صدور قرار مناسب از سوی مرجع قضائی  روانه زندان شدند و تحقیقات برای  کشف زوایای پنهان پرونده و  شناسایی سایر محل های سرقت همچنان ادامه دارد

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز