رها بودن ۸ هزار معتاد متجاهر به دلیل کمبود ظرفیت مراکز بازپروری

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۵:۰۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۷۶۴۰
رها بودن ۸ هزار معتاد متجاهر به دلیل کمبود ظرفیت مراکز بازپروری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: حدود 8 هزار معتاد متجاهر در تهران داریم که رها شده هستند و اگر مراکز بازپروری ظرفیت داشته باشند آن‌ها را جمع آوری می‌کنیم.

به گزارش برنا؛ پیش‌تر در نقاط مخفی پنهان می‌شدند و در معرض دید نبودند حتی پاتوق‌هایی به نام‌شان زده شده بود. همه می‌دانستیم شوش، هرندی، دره فرحزاد و ... مکان‌های تجمع معتادان متجاهر است اما مدتی است که در کنار گذر اتوبان‌ها شاهد دورهم جمع شدن این معتادان هستیم فرقی هم ندارد جنسیت‌شان چه باشد؛ زن و مرد در کنار هم در معرض دید تمامی مردم مواد مصرف می‌کنند و ابایی از اعتیادشان نیز ندارند. نمونه آن کناره‌های اتوبان آزادگان است، که محلی برای تجمع معتادان متجاهر شده. بارها پلیس از جمع آوری معتادان در این محل خبر داده اما متاسفانه باز هم شاهد تجمع‌شان هستیم.

photo_۲۰۲۱-۱۱-۲۹_۱۵-۴۲-۲۵

 سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در این خصوص گفت: کنار گذر اتوبان آزادگان را قبول داریم که محل تجمع معتادان متجاهر است.

وی افزود: 8 هزار معتاد متجاهر در تهران داریم که رها شده هستند اگر مراکز بازپروری ظرفیت داشته باشند آن‌ها را جمع آوری می‌کنیم.

حسنوند خاطرنشان کرد: دلیل اصلی رها بودن معتادان متجاهر کمبود ظرفیت است اگر تامین شود پلیس به سرعت می‌تواند تمامی از 8 نفر را جمع آوری کند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز