جامعه هدف ایجاد اشتغال ۱۴ میلیون نفر است

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۶۸۱۰۷
جامعه هدف ایجاد اشتغال ۱۴ میلیون نفر است
وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: زیست‌بوم ملی اشتغال ایران با همکاری همه دستگاه ها طراحی شده است.راهبرد ما برای ایجاد اشتغال از طریق تقویت بخش های تولیدی بهره ور و اشتغال زا، است که بر این اساس وزارتخانه ها موظف شدند بر این بخش ها متمرکز کنند.

به گزارش برنا؛ عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت:زیست‌بوم ملی اشتغال ایران با همکاری همه دستگاه ها طراحی شده است.راهبرد ما برای ایجاد اشتغال از طریق تقویت بخش های تولیدی بهره ور و اشتغال زا، است که بر این اساس وزارتخانه ها موظف شدند بر این بخش ها متمرکز کنند. 

وی افزود: توسعه آموزش های عمومی و تخصصی و همکاری نهادهای انقلابی خصوصاً در مناطق محروم از دیگر مواردی است که باید به آنها توجه شود.

عبدالملکی ادامه داد: مسئولیت فرصت شغلی برای کمیته امداد برای سال آینده در نظر گرفته شده است، همچنین هماهنگی وزارت کشور با شهرداری ها برای فضای کسب و کار و فروش در نظر گرفته شده است. 

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث اصلاح آموزش عالی و مهارتی با لحاظ اولویت های منطقه ای همچنین برش استانی برنامه های اشتغال توسط وزارت کشور به استاندارها ابلاغ می شود بانک مرکزی نیز موظف شده است که ساز و کار هدایت نقدینگی را به شبکه بانکی ابلاغ کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز