پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پرستار

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۷۱۸۴۳
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی ضمن تبریک روز پرستار، آنان را فرشتگان مجاهدی نامید که در جبهه مقابله با کرونا از خود گذشتگی کرده و در کنار هموطنان عزیزمان ایستادند.

به گزارش برنا؛ پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار این روز را به پرستاران تبریک گفت و افزود: همه ساله روز پرستار با تاسی به سخن پیامبر گرامی اسلام(ص) که می فرمایند: "هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل بر می انگیزد و به سان برقی پر درخشش، از صراط می‌گذرد. "، این روز را فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات و ایثار این قشر خدوم می دانیم. قریب به دو سال است که این فرشتگان با مجاهدت و از خودگذشتگی در جبهه مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون دلاور مردان و زنان هشت سال دفاع مقدس، در کنار هموطنان عزیزمان ایستاده اند و جان بر کف و با عشق و علاقه خدمت می کنند.  

وی ادامه داد: امروز پرستاران متدین و صبور ایران اسلامی با اقتدا به آموزه‌های دینی، صبر و استقامت حضرت زینب (س)، نمونه‌ای از این ایثار و مجاهدت را در مبارزه با کرونا به نمایش گذاشته‌اند.

کولیوند تصریح کرد: اینجانب ضمن خداقوت به برادران و خواهران خود در خط مقدم مقابله با کرونا، ولادت با سعادت اسوه صبر، شجاعت و عفاف، حضرت زینب کبری(س)، روز پرستار را به عموم مردم به ویژه همکارانم در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و جامعه پرستاری، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.

 

انتهای پیام/

نظر شما