خواستار اجرایی شدن کامل قانون تعرفه گذاری هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۷۳۰۰۸
خواستار اجرایی شدن کامل قانون تعرفه گذاری هستیم
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: قانون تعرفه گذاری امسال هم اجرا نشد؛ انتظار داریم بعد از پایان این ماه پایلوت اجرایی نشود و به طور کامل در کشور اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار برنا؛ محمد میرزابیگی  رئیس سازمان نظام پرستاری در آیین گرامیداشت روز پرستار گفت: از زمانیکه کرونا کشور را فراگرفته بود پرستاران پرکار تر از همیشه شدند.

وی با بیان اینکه این مسائل باعث شد مقام معظم رهبری از پرستاران تجلیل کنند و توصیه کنند که بایستی پرستاری را تقویت کرد وگرنه در بزنگاها ضربه می خوردیم، افزود: امروز روز تقدیر از صبرهای زینب گونه است.

میرزابیگی ادامه داد: قصد زیاده خواهی و سهم خواهی نداریم بلکه انتظار اجرای صدرصدی قانون و منویات رهبری هستیم  همچنین امروز نباید دستگاه هایی که تمام کارشان به اندازه کار پرستاری هم نیست از خدمات فوق العاده خاص بهره مند شوند .

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم عدالت علوی، کمک و دستگیری از قاطبه خدمتگزاران نظام سلامت اجرا شود و فوق العاده خاص در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد:  اجازه ندهیم دستاورد کرونا برای نیرو های جوان بدعت ٨٩ روزه باشد چرا که قرار بود خدمت ٨٩ روزه زمانی  باشد که عملیات گزینش و استخدام انجام شود اما نه اینکه در دوران کرونا اجرا شود بعد از گذشت این روزها پرستار ٨٩ روزه خانه نشین شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: قانون تعرفه گذاری امسال هم اجرا نشد؛ انتظار داریم بعد از پایان این ماه پایلوت اجرایی نشود و به طور کامل در کشور اجرایی شود؛ دعوت به قانون توسط سازمان تامین اجتماعی و بخش خصوصی لازم است صورت گیرد تا به کمک نیروی های تامین اجتماعی برویم.

وی با بیان اینکه اولویت بعدی باید رسیدگی به خانواده شهدای مدافعان سلامت باشد، گفت: ١۵٠  شهید سلامت داریم که  تنها ۶۶ نفر مورد قبول واقع شده‌اند و باید کمیته تعیین مصادیق زودتر مابقی را تعیین تکلیف کند. 

میرزابیگی گفت: قانون برخورداری از امتیازات ایثارگری توسط مدافعان سلامت باید پیگیری شود چراکه  ٩ هزار جانباز کرونایی داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما