سرهنگ کاراگاه نثاری:

دو آدم ربا دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۴۳۹۵
دو آدم ربا دستگیر شدند
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 آدم ربا که با همکاری فرد ربوده شده قصد اخاذی داشتند، خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کاراگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی تهران گفت: در اوایل آذرماه امسال شخصی با مراجعه به دادسرا از آدم ربایی فرزندش توسط افراد ناشناس اعلام شکایت کرد.

وی افزود:  شاکی در اظهارکرد، پسرم شاهین ۱۷ ساله ۷ صبح از منزل خارج شد و پس از چندروز شخصی ناشناش تماس گرفت و گفت پسرت را گروگان گرفته ایم و در قبال یک میلیارد ریال وی را ازاد خواهیم کرد که بلافاصله پلیس را در جریان گذاشتم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی تهران با اشاره به اینکه متهم اصلی پرونده   هنگام دریافت وجه از شاکی در شرق تهران بازداشت شد،  ادامه داد:  نادر در تحقیقات ضمن قبولی جرم خود گفت: شاهین در مخفیگاه با همدستم هست که بلافاصله متهم دیگر دستگیر و شاهین ازاد شد.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی بعمل آمده از متهمان ضمن قبولی جرم خود اعتراف جدید داشتند که بحث ادم ربایی را خود شاهین طراحی کرده است. چون پدر شاهین از وضعیت مالی خوبی برخوردار بود قرار شد مبلغی از پول خواسته شده را به ما بدهد.

معاون جنایی پلیس اگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با تحقیقات انجام شده و مشخص شدن زوایایی پنهان این پرونده ادم ربایی ، شاهین نیز با دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز