آماده‌باش ۱۱۷۸ پایگاه برای امدادرسانی در حوادث زمستان

۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۷۴۹۵۴
آماده‌باش ۱۱۷۸ پایگاه برای امدادرسانی در حوادث زمستان
ولی پور از آماده‌باش 1178 پایگاه امدادی ویژه حوادث احتمالی در زمستان امسال خبر داد و گفت: برای سرعت بخشیدن به عملیات امدادرسانی، در ۱۰۰ نقطه حادثه‌خیز و گردنه های اصلی کشور، پست های موقت امدادی در نظر گرفته شده است.

به گزارش برنا؛ مهدی ولی پور،رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر  با اعلام این خبر گفت: بر اساس هشدار سازمان هواشناسی، از عصر امروز در اکثر نقاط کشور به غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی خواهیم بود که در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی برف و کولاک ایجاد خواهد شد. به همین دلیل امدادگران در استان هایی که احتمال وقوع برف و کولاک و سیل در آنها وجود دارد در وضعیت آماده‌باش هستند.

ولی پور افزود: استان هایی مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان احتمال بارش برف و استان های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر نیز احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی دارند که تیم ها و نیروهای سازمان امداد و نجات هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارند و اگر حادثه‌ای رخ دهد وارد عمل خواهند شد.

رئیس سازمان امدادونجات تصریح کرد: در صورت بسته شدن جاده ها نیز امکان اسکان اضطراری در پایگاه ها و اماکن بین راهی با رعایت دستورالعمل بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز