سرهنگ ولیپور گودرزی در گفت‌وگو با برنا خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی در کشف کالای قاچاق/ از مرزهای جنوبی کشور بیشتر کالای قاچاق وارد می‌شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۷۳۴۱
افزایش ۴۰ درصدی در کشف کالای قاچاق/ از مرزهای جنوبی کشور بیشتر کالای قاچاق وارد می‌شود
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: طی 9 ماه گذشته در کشف کالای قاچاق بیش از 40 افزایش کشفیات داشته‌ایم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره جزئیات کشف کالای قاچاق ،اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته در کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی درباره کالاهایی که بیشتر کشف شده است، گفت: کالاهایی که کشف شده است انواع مختلفی دارد و شامل؛ لوازم خانگی، پوشاک، پاچه و ... بوده است.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: شیوه و شگرد قاچاق کالا تغییر کرده است درحال حاضر کالا را خورد می‌کنند و شبانه نزدیک تهران با خودروهای شوتی، وارد انبارهای اطراف تهران کرده و دپو می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: مهم ترین کاری که در این مدت صورت گرفته این بود که انبارهای سطح تهران را شناسنامه دار کردیم تا ورود و خروج کالا مشخص باشد و تعداد زیادی از این انبارها شناسنامه دار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی را برای جلوگیری از برخورد با قاچاق کالا انجام دادیم، اضافه کرد: طرح برخورد با خودروهای شوتی در چند مرحله اجرا شده است سعی شده علاوه بر کشفیات، از قاچاق کالا نیز پیشگیری شود و کشفیات ما افزایش نیز داشته است.

سرهنگ گودرزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیشتر از کدام مرزها کالاهای قاچاق وارد می‌شود؟ خاطرنشان کرد: از مرز جنوبی کشور شاهد ورود کالاهای قاچاق هستیم البته از مرز غربی نیز صورت می‌گیرد اما بیشتر مرزهای جنوبی این مشکل را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز