اقدام تحسین برانگیز راهبر و کارمند مترو در عدم بروز حادثه برای قطار

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۹۲۲۴
اقدام تحسین برانگیز راهبر و کارمند مترو در عدم بروز حادثه برای قطار
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ با بیان اینکه راهبران پیشانی شرکت هستند و کارکنان امور ایستگاه ها و مراکز فرمان بیشترین ارتباط را با مردم دارند گفت: اولویت ما سرمایه های انسانی است که به طور مستقیم در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش برنا؛مهدی شایسته اصل نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ابتدای این جلسه که عصر روز دوشنبه 6 دی ماه 1400 برگزار شد . با اهدا حلقه گل از علیرضا مویدی کیا و مهدی احمدی دو راهبر خط 5 و وحید ایزدی از کارکنان شرکت پیمانکار گار که با حضور هوشمندانه خود مانع بروز اتفاقات دیگری شده بودند، تقدیر کرد.


وی با اشاره به اینکه راهبران به عنوان پیشانی شرکت هستند و وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند باید مورد توجه بیشتری قرارگیرند گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مجموعه ای از برادران و خواهرانی است که با تلاش و پشتکار سعی در ارائه بهترین خدمات به شهروندان را دارند.


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با عذر خواهی مجدد از شهروندان و مسافران گفت: باید از کارکنان متعهد قدردانی کنیم و توجه ویژه ای به آنها شود چرا که تمامی آنها جز خانواده شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هستند .


شایسته در ادامه با اشاره اینکه هر زمانه ای یک ریزعلی خواجوی دارد تصریح کرد: امروز ما از تکنسین فداکار این زمان، وحید ایزدی که با دغدغه و هوشیاری در هنگام کار از بروز حادثه ای دیگر جلوگیری کرد، تقدیر می کنیم.


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: شرکت های پیمانکاری جز خانواده مترو هستند و اقدام به موقع یکی از کارکنان پیمانکاردر آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد. اگرمی گوییم اشتباه فردی باعث بروز این مشکل بوده است باید این را هم یادآور شویم که هوشمندی این سه نفر باعث پیشگیری از مشکل بزرگتری شد.


وی خاطرنشان کرد: ما باید شرایط ایمنی مسافران را همچنان حفظ کنیم چراکه مترو امن ترین وسیله حمل و نقل عمومی برای شهروندان می باشد.


شایسته تصریح کرد: اولویت ما راهبران و کارکنان امور ایستگاه ها است و برنامه هایی را برای رفاه حال این همکاران در نظر گرفته ایم تا فاصله ای که بین این عزیزان با کارکنان ستاد ایجاد شده از بین رود چرا که جان مسافران و آبروی شرکت در دست راهبران است امیدوارم به بهترین شکل از جان مسافران و آبروی شرکت محافظت کنند

.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بین راهبران و مدیرعامل باید نزدیک تر شود گفت: کوچکترین عدم هوشیاری قابل پذیرش نیست اما اولویت اول من همکاران راهبر و امور ایستگاه ها است، در واقع بخش هایی که بیشترین ارتباط را با مسافران دارند برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. برای ما مهم است که همکاران بدانند ما دغدغه آنها را داریم .


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از تمامی همکارانی که در حادثه روز چهارشنبه1 دی ماه تمامی توان خود را برای آزاد سازی خط 5 مترو به کار گرفتند تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز