با تلاش ویژه دولت پیگیر حل معضل بیکاری در جامعه هستیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۰۴۹۶
با تلاش ویژه دولت پیگیر حل معضل بیکاری در جامعه هستیم
معاون روابط کار با گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز مردم در 9 دی سال 88، همچنان مهم و اثربخش است و از آن به عنوان تکرار تاریخ یاد می‌شود.

به گزارش برنا؛ رعیتی فرد، معاون روابط کار گفت:  زنده نگه‌داشتن این روز در تاریخ ایران که با سالگرد شهادت سردار سلیمانی تلاقی دارد یک وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: یوم الله ۹ دی که در آن روز با بصیرت مردم ولایت مدار، فتنه آمریکایی صهیونیستی نقش بر آب شد، نقطه عطف و روز سرنوشت‌ سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

معاون روابط کار بیان کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور بهنگام و خلق حماسه‌ای جاودان در روز نهم دی ماه، این حقیقت را یادآوری کرد که همواره گوش به فرمان ولی امر خویش در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشور است و از هیچ‌گونه ایثار و از خودگذشتگی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در مدیریت جهادی،  پیگیر مشکلات مردم است، تصریح کرد: دشمن با ظرفیت رسانه به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌های کشور است و نیاز است در این بخش روشنگری شود.

رعیتی‌فرد با اعلام اینکه با تلاش ویژه دولت پیگیر حل معضل بیکاری در جامعه هستیم، ادامه داد: در این بخش با ارائه خدمات اجتماعی دغدغه خانواده ها را به حداقل می‌رسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهادت سرلوحه سپاه است، اظهار کرد: سیره و مکتب شهید یزدانخواه شهید شاخص کارگری کشور در قالب مستند تهیه و پخش شده است.

در این مراسم، ضمن تجلیل از خانواده شهدا، از کتاب شهید نوروزعلی یزدانخواه که با همکاری مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و سازمان بسیج کارگران استان تدوین شده است، رونمایی شد.

یادواره شهدای کارگری مازندران با محوریت شهید شاخص کارگری، نوروزعلی یزدانخواه و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده در اردوگاه شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز