کاشانی:

نباید فرصت کار در پهنه‌های محروم شهر را از دست بدهیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۰۷:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۰۶۷۳
نباید فرصت کار در پهنه‌های محروم شهر را از دست بدهیم
عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منطقه 15 از جمله مناطق محروم است، افزود: نباید فرصت کار در مناطق محروم را از دست بدهیم.

به گزارش برنا؛ حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در پی دیدارهای هفتگی با شهروندان با حضور در منطقه 15 ضمن نشستی با سید مهدی صباغ شهردار و شورای معاونین و مدیران منطقه به بررسی مسائل و مشکلات منطقه پرداختند.

حبیب کاشانی در این نشست با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به بیان برخی فضایل سردار شهید پرداخت و گفت: زندگی و شهادت حاج قاسم برای ما درس بود و آرزوی من در زمان کار در شهرداری ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در این سازمان بود. در سال ۸۲-۸۳، اداره کل ایثارگران در شهرداری ایجاد و فرزندان شهدا و ایثارگران تکریم شدند.

او در ادامه با بیان اینکه ما بدهکار نسلی هستیم که برای انقلاب و اسلام جانبازی کردند و شرمنده شهدایی هستیم که جان خود را برای امنیت و آسایش ما دادند، افزود: خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری بخشی از مدیران منتخب از بدنه شهرداری تهران هستند که نشان از تعامل سازنده مدیریت و بدنه متخصص و فعال شهرداری دارد.  

عضو شورا سپس با اشاره به مشکلات موجود و نیاز به حمایت و درایت برای رفع آنها؛ ابراز امیدواری کرد: چنانچه همه با هم باشیم می توانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم.

کاشانی در ادامه با تاکید براینکه قدم برداشتن برای مردم، موجبات رضایتمندی خدا را در پی دارد، افزود: وقتی شما برای نجات فرد معتادی تلاش می کنید و دستگیری از مردم می کنید، اجر و ثواب دارد و خدا هم معجزه خود را شامل حال شما می کند.

عضو شورا با بیان اینکه منطقه ۱۵، منطقه محرومی است که می توان با خدا برای کار درآن معامله کرد، اظهار کرد: یقین داشته باشید که خدا با شماست. خداوند به تعداد آدمها، راه  بهشت را بازکرده؛ پس تا فرصت هست، استفاده کنید.  

بنابراین گزارش، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه 15 نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه طی دو ماهه گذشته ارائه داد.

پیگیری مشکلات و رفع سد معبر در سطح منطقه، پلمب واحدهای متخلف در منطقه، پیگیری در جهت رفع مشکلات باند کند رو انوبان شهید نجفی رستگار از جمله نکاتی بود که شهردار منطقه به آنها اشاره داشت.

شایان ذکر است، پس از این نشست؛ جلسه ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۵ برگزار شد و حبیب کاشانی در دیداری چهره به چهره  پاسخگوی شهروندان این منطقه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز