استاندار تهران:

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای رفع آلودگی و ترافیک تهران

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۱۹۴۰
استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای رفع آلودگی و ترافیک تهران
منصوری گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های فن آور برای رفع مشکلات مهم آلودگی وترافیک شهر تهران استفاده می شود.

به گزارش برنا؛ محسن منصوری استاندار تهران در بازدید از فاز ۳ پارک فناوری پردیس اظهار کرد: پارک فناوری پردیس مایه فخر و مباهات کشور است و رویکرد حل مسئله و استفاده از فناوری برای حل مسائل اقتصادی و اجتماعی در این مجموعه متبلور است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام گرفته با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای بررسی و رفع مشکلات در مسیر توسعه و پیشرفت پارک این بازدید صورت گرفت، افزود: پارک فناوری پردیس برای اجرای طرح‌های توسعه ای با برخی از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مشکلاتی داشت که جلسه امروز با حضور مسئولان فرمانداری پردیس، شهرداری پردیس، راه و شهرسازی، معاونت عمرانی استانداری برگزار و تبادل نظر صورت گرفت و تاکید شد هر نکته‌ای که مربوط به توسعه پارک فناوری پردیس باشد باید خارج از نوبت در دستگاه‌های اجرایی بررسی شود و مساعدت شود.

استاندار تهران عنوان کرد: تقاضا داریم پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حل مشکلات استان تهران باز کنند و ما نیز اطلاعات و داده‌های اولیه را در اختیار قرار می‌دهیم.

منصوری گفت: برای حل آسیب های اجتماعی استان تهران با مواردی از جنس  نوآوری اجتماعی نیز پارک می تواند بسیار کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز