طرح تاسیس خانه تهران در شورای شهر رد شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۸۲۲۶۸
طرح تاسیس خانه تهران در شورای شهر رد شد
طرح تاسیس خانه تهران در جلسه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت این طرح با موافقت 17 نفر از اعضای شورای شهر رد شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا؛ بررسی طرح تاسیس خانه تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران مورد بررسی اعضای شورا شهر قرار گرفت.

در ابتدا نرگس معدنی پور درباره این طرح گفت: این طرح در دوره پنجم ورا با قید یک فورت به تصویب رسیده و هدف آن ایجاد فضایی مناسب برای تبادل نظر مردم، مسئولین، کارشناسان، تهران پژوهان و غیره است.

وی افزود: از آنجایی که احتمال می‌رود تاسیس هرگونه فضای جدید منر به ایجاد تشکیلات جدید در شهرداری شود و باتوجه به اینکه برخی اهداف طرح در بخش های مختلف شهرداری در حال پیش روی است، این طرح رد می‌شود و پیشنهاد ما پیاده شدن اهداف طرح در جایی مانند خانه اتحادیه است.

سپس مهدی چمران رئیس شورای شهر دراین باره گفت: تهران یک روستای کوچک نیست که یک خانه برای آن درست کنیم و همه در آنجا جمع شوند و نظر دهند. به نطر باید این خانه در ها محله ایجاد شود که در حال حاضر شورایاری ها همین نقش را ایفا می‌کنند.

در ادامه علی اصغر قائمی در موافقت با رد این طرح گفت: در سال 90 مجموعه ای باعنوان رصدخانه شهری تهران تاسیس شد و ماموریت ایجاد مرکزی برای هم اندیشی نخبگان شهری، ایجاد مرکز اسناد و مدارک شهر و بستری برای بررسی شاخص های تهران را بر عهده داشت.

وی افزود: اگر شهرداری ناظر به ظرفیت های خود بیشتر توجه کند، چنین مجموعه ای داریم و نیازی به ایجاد مرکزی تحت عنوان خانه تهران نیست.

در ادامه علیرضا نادعلی در پیشنهادی گفت: تهران شئون مختلفی دارد و قابل پرداختن در یک خانه نیستند. بسیاری از امور در خانه اتحادیه تهران در حال انجام است و نیازی به تاسیس این خانه نیست.

سپس احمد کاشانی بیان کرد: این خانه نیاز شهر است و پیشنهاد بنده ایجاد فضایی تبادلی برای نخبگان شهر است.

در نهایت این طرح با موافقت 17 نفر از اعضای شورای شهر رد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز