واکنش سخنگوی شورای شهر به انتقادات بودجه‌ای چمران/ بودجه هم نباشد شهرداری تهران باید کار کند

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۷:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۸۲۵۱۸
واکنش سخنگوی شورای شهر به انتقادات بودجه‌ای چمران/ بودجه هم نباشد شهرداری تهران باید کار کند
نادعلی گفت: شهرداری تهران بر روی منابع دولت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی حساب کرده است اما اینکه ما این موضوع را بهانه کنیم و از وظایف اصلی طفره برویم اینطور نخواهد بود.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس شورای شهر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را وابسته به بودجه دولت دانسته‌اند این نگاه شانه خالی کردن مسئولان شهری از وظایفشان نیست؟ اظهار کرد: هرکس در مجموعه‌ای که به آن سپرده شده برای خدمت به مردم و پیشرفت آرمان‌های نظام باید وظایف خود را انجام دهد.

نادعلی بیان کرد: بحث مدیریت شهری و نگاهی که مدیران شهری در این باره دارند این است که منابع پایداری را برای شهر تامین کنند تا خدمات به بهترین شکل محقق شود، که بخشی از این منابع در بودجه رسمی دولت همواره دیده می‌شد.

نادعلی افزود: دولت‌ها در ادوار مختلف از پرداخت این منابع پایدار به شهرداری تهران طفره رفته‌اند که گاهی به دلیل به عدم هماهنگی سیاسی بین دولت و شهرداری بوده است. این بار به جهت اینکه آقای زاکانی شهردار تهران در جلسه هیات دولت حضور دارند و ارتباط خوبی بین شهرداری و دولت است انتظار داریم محقق شود.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: خود رئیس جمهور هم در این زمینه همراه هستند اما می‌دانیم در منابع دولت محدودیتی وجود دارد و در هر صورت شهرداری تهران بر روی منابع دولت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی حساب کرده است اما اینکه ما این موضوع را بهانه کنیم و از وظایف اصلی طفره برویم اینطور نخواهد بود.

وی ادامه داد: ما تمام تلاشمان را می کنیم که منابع مناسبی از طرف دولت تامین شود تا خدمات را به نحو احسن برای مردم شهر تهران ارائه دهیم.

نادعلی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری تامین منابع پایدار است، اضافه کرد: باید تمام‌ تلاش را کنیم که از طرف دولت منابع تامین شود متاسفانه امسال در لایحه بودجه پیشنهادی دولت این موضوع محقق نشد به همین دلیل از طرف مجلس و نمایندگان پیگیر این موضوع هستیم.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر به هردلیلی نتوانیم بودجه مناسبی از طرف دولت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی دریافت کنیم از طریق راه‌های دیگر منابع را تامین خواهیم کرد، اما قطعا موجب عقب افتادگی‌های زیادی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز