سروری:

"طرح رصد" بازدید های نمایشی را به اقدامی تحولی و اجرایی در سطح محلات تبدیل کرد

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۴۴۶۹
طرح رصد بازدید های نمایشی را به اقدامی تحولی و اجرایی در سطح محلات تبدیل کرد
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه "طرح رصد" بازدید های نمایشی را به اقدامی تحولی در سطح محلات و عملیات اجرایی تبدیل کرده، اظهار داشت: از این پس باید فرآیند پیگیری ماهانه جهت پیشرفت و اتمام پروژه های در نظر گرفته برای رفع مشکلات انجام شود.

به گزارش برنا؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در بیست و یکمین رویداد "طرح رصد" در منطقه ۲۱ تهران گفت: طرح رصد با تهیه بانک جامع نظام مسائل و چالش های اولویت دار محلات شهر تهران ، کار فوق العاده ای را انجام داده است.  اولویت بندی نیازهای محلات، توسط شهروندان، نخبگان و معتمدین و شورایاران تعیین شده است.

سروری افزود: ما معتقدیم پروژه های کوچک مقیاس و توسعه محلی ، دقیقا در زندگی مردم نمود پیدا خواهد کرد و می تواند رضایتمندی سریع ایشان را به ارمغان بیاورد . ما نمی توانیم بخاطر پروژه های بزرگ، معضلات و چالش های محلات را نادیده بگیریم. باید پروژه های بزرگ مقیاس و پروژه های کوچک مقیاس در کنار هم دیده شوند و "طرح رصد" دقیقا همین کار را انجام می دهد.

رئیس شورای عالی استان ها تاکید کرد: اگر "طرح رصد" و کمیسیون ارزشمند برنامه و بودجه با همت جوانان انقلابی آن نبود شاید به علت مشکلات زیادی که مدیریت شهری دارد مشکلات محلات کمرنگ میشد . ولی دوستان ما در کمیسیون برنامه و بودجه محکم ایستاده اند و سهم محلات را در نظام برنامه و بودجه بخوبی دیده اند.

وی ادامه داد: امروز با اطمینان می توانیم بگوییم یک ذخیره بسیار ارزشمند از نظام مسائل محلات داریم که واقعی و براساس نظرات شهروندان و نخبگان و کنشگران فعال شهری است و بر اساس آن باید برنامه ریزی، بودجه ریزی و اقدامات اجرایی دنبال شود. این ابتدای کار "طرح رصد" است و از این پس باید فرآیند پیگیری ماهانه جهت پیشرفت و اتمام این پروژه ها انجام شود.

سروری افزود: برای تصمیم گیری های دقیق و  منصفانه و عادلانه باید پروژه ها بصورت میدانی دیده شود و دوستان ما در این کمیسیون با حضور منسجم بصورت هفته ای ۲ بازدید و رویداد طرح رصد در منطقه و پیش از آن حضور تیم های پیشروی کارشناسی در محلات منطقه و جلسات متعدد با مردم در محلات این کار بزرگ و سخت را بخوبی انجام داده اند و باید از این عزیزان تقدیر گردد.

پرویز سروری با اشاره به سابقه، توان و تجربه شورایاران در محلات گفت: "طرح رصد" شورایاری ها را از انزوا خارج کرد و با دخیل کردن شورایاران و نخبگان محلات در بحث های کارشناسی از تجاربشان بصورت کاملا موثر در تصمیم سازی مدیریت شهری استفاده شد و انشالله منجر به تصمیم گیری های موثر و مفید می شود.

وی در پایان افزود: در این ۴ سال باید با کوشش و تلاش کشور را به ریل کارآمدی و حل نمودن مشکلات مردم با حرکت جهادی برگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز