سرهنگ شیرانی خبرداد:

ترافیک در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۰۷:۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۵۱۸۸
ترافیک در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار هستیم.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احمد شیرانی  رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس هستیم.

سرهنگ شیرانی گفت: محور‌های شریانی دهگلان - حسین آباد، شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

در ادامه، سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما