جزئیات حریق مسافرخانه در خیابان شوش تهران

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۹۷۹۵
جزئیات حریق مسافرخانه در خیابان شوش تهران
سخنگوس اورژانس کشور گفت: آتش سوزی مسافرخانه ای در میدان راه آهن رو به رو بیمارستان بهارلو تاکنون یک فوتی و دو مصدوم به همراه داشته است.

به گزارش برنا؛ یکی از مسافرخانه های نزدیک به راه آهن تهران دچار آتش سوزی شده است. ساکنین این مجتمع مبحوس شدند و آتش نشانی برای خروج افراد تلاش می کند.

خالدی سخنگوس اورژانس کشور پیرو آتش سوزی یک مسافرخانه در میدان راه آهن رو به رو بیمارستان بهارلو گفت: یک نفر فوتی و دو مصدوم به همراه داشت. 

وی افزود: از این دو نفر یک نفر در درمحل درمان شده و دیگری حال خوشی نداشته و به بیمارستان منتقل شده است. نیروهای اورژانس در محل حادثه حضور خواهند داشت.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره این حادثه گفت: با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ بی درنگ ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی  افزود: به دلیل آتش سوزی در این مسافرخانه تعدادی در میان شعله های آتش و دود محبوس هستند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول عملیات نجات محبوسان هستند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی بیان کرد: این مسافرخانه ۲ طبقه (همکف و دو طبقه مسکونی) دارای حدود ۶۰ اتاق است که ۱۵ اتاق طبقه بالا گرفتار آتش شده بود. در زمان حادثه حدود ۳۰ نفر در اتاق ها بودند که ۲۰ تن از آنها با استفاده از نردبان هیدرولیک و نفوذ به داخل ساختمان، سالم تخلیه شدند.

ملکی گفت:متاسفانه یک مرد حدودا ۵۰ ساله جان باخته و یک نفر دیگر نیز دچار سوختگی شدید شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان ادامه دارد گفت: جزئیات بیشتر این حادثه پس از پایان عملیات اعلام خواهد شد.

درحال تکمیل

 

آتش

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز