بازدید رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات در عراق

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۱۷۰۵
بازدید رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات در عراق
حجت الاسلام خاموشی در سفر به کشور عراق از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات در نجف، کاظمین، سامرا و کربلا بازدید و با عتبه و تولیت‌های برخی از حرمهای واقع در این شهرها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی با هدف بررسی پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات به کشور عراق سفر کرد.

بازدید از صحن حضرت زهرا سلام الله علیها در شهر نجف، دیدار با  تولیت حرم امام علی (ع) و بحث و تبادل نظر در زمینه برنامه‌های توسعه حرم و حضور در مراسم افتتاحیه بخشی از صحن حضرت زهرا سلام الله علیها، بازدید از پروژه‌های عمرانی حرم حضرت امام موسی کاظم (ع) در کاظمین و حرمین عسکریین در سامرا و دیدار و گفتگو با تولیت حرم عسکریین، دیدار با تولیت آستان حضرت سید محمد (ع) در شهر بلد ،بازدید از آخرین پیشرفتهای صحن عقیله بنی هاشم (ع) در کربلا  و دیدار و گفتگو با تولیت‌های حرم امام حسین و حرم حضرت عباس (ع) از جمله مهمترین برنامه‌های این سفر دوروزه بوده است.

گفتنی است، ، صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم علوی یک از بزرگترین طرح‌های ستاد بازسازی عتبات در خارج از کشور به شمار می‌رود که مراحل احداث این صحن از اوایل دهه ۹۰ آغاز شده است.

صحن حضرت زهرا (س) با مساحتی بالغ بر ۲۲۰ هزار مترمربع در دو بخش زیارتی و غیر زیارتی طراحی شده که به زودی این صحن مورد بهره‌برداری کامل قرار خواهد گرفت.

27d0a489-11df-4c75-ab0e-3d8097ab8ee3

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز