دبیر کل جمعیت هلال احمر خبرداد:

انجام ۲۹۳ ماموریت دشوار امدادی در ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۱۷۲۵
انجام ۲۹۳ ماموریت دشوار امدادی در ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور
سلیمانی گفت: امدادگران هلال‌احمر در 72 ساعت گذشته در مجموع به بیش از 4 هزار نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش برنا؛ یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در 2 روز گذشته، 17 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، لرستان و مازندران درگیر برف و کولاک و آبگرفتگی و نیازمند به امدادرسانی بودند.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در 44 شهرستان شامل یک شهر، سه روستا و ٤٥ محور کوهستانی به ٣٤٦٤ حادثه‌دیده در حوادث جوی 48 ساعت گذشته امدادرسانی کردند.

سلیمانی با بیان اینکه در این مدت 99 نفر اسکان اضطراری داده‌ شدند، افزود: با تلاش امدادگران، سه نفر خدمات درمان سرپایی دریافت کرده و 6 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین 295 خودرو از برف رهاسازی و تخلیه آب از 6 واحد مسکونی انجام شد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: 76 تیم شامل 258 امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر به متاثران از حوادث جوی 2 روز گذشته خدمت‌رسانی و 67 تخته پتو، 151 کیلوگرم نایلون، 43 بسته غذایی، 93 بطری آب معدنی، 500 قرص نان، 30 کیلوگرم خرما، 150 کیلوگرم برنج و 165 عدد بیسکوییت میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.

سلیمانی با بیان اینکه 293 مورد ماموریت امدادی در 72 ساعت گذشته در کشور انجام شده، افزود: امدادگران در این مدت در مجموع به 4014 نفر امدادرسانی و به 75 نفر خدمات درمان سرپایی ارائه کردند. همچنین 167 نفر نجات یافته و 118 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. امدادگران 26 مورد عملیات رهاسازی نیز انجام و 33 مصدوم سوانح ترافیکی را نجات دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز