مدیر رسانه‌ای نرم‌افزار «شاد» خبر داد

پیش‌بینی مشارکت یک میلیون دانش‌آموز در مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم»

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۵۸۵۰
پیش‌بینی مشارکت یک میلیون دانش‌آموز در مسابقه کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم»
قاسم‌زاده، درباره برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت «از چیزی نمی‌ترسیدم» گفت: پیش‌بینی می‌کنیم یک میلیون دانش‌آموز در مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» مشارکت داشته باشند.

به گزارش برنا؛ حسن قاسم‌زاده، مدیر رسانه‌ای نرم‌افزار «شاد» ، درباره برگزاری مسابقه کتابخوانی در سامانه «شاد» ویژه دانش‌آموزان بیان کرد: این مسابقه با محوریت کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم (زندگینامه خودنوشت قاسم سلیمانی)» با همکاری وزارت آموزش و پرورش و شرکت همراه اول، برای دانش‌آموزان طراحی شده است. کتاب رایگان در اختیار دانش‌آموزان 8 تا 17 سال و مخاطبان سامانه شاد قرار دارد. 

وی با اشاره به جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 اسفند‌ماه در پویش کتابخوانی مشارکت کنند. بعد از پایان این مهلت، مسابقه کتابخوانی از 10 تا 20 اسفند‌ماه در قالب برنامه زنده از شبکه مجازی اینستاگرام، برگزار می‌شود. اسامی 10 برگزیده 24 ساعته بعد از پایان هر مسابقه و انجام قرعه‌‌کشی اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه سامانه شاد از سوی شرکت همراه اول طراحی شده، جوایز مسابقه کتابخوانی نیز از سوی این شرکت تامین شده است.    

قاسم‌زاده ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» از 14 دی‌ماه، یک‌روز بعد از سالروز شهادت سردار حاج قاسم، از طریق سامانه شاد در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت از این تاریخ روزانه 500 دانش‌آموز مطالعه کرده‌اند؛ بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم یک میلیون دانش‌آموز در مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما