رئیس سازمان میادین میوه و تره بار در جمع خبرنگاران؛

میادین میوه و تره بار کمبودی در شب عید ندارند/ افزایش کیفیت محصولات با قیمت مناسب

۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۳۰۳۱۸۴
میادین میوه و تره بار کمبودی در شب عید ندارند/ افزایش کیفیت محصولات با قیمت مناسب
فصاحت گفت: دپو به میزان کافی داریم و کمبودی برای شب عید نخواهیم داشت، عرضه گوشت سفید و قرمز تا پایان سال دو برابر خواهد شد تا در هیچ میدانی کمبود عرضه نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا؛ فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پایه مدیریت واگذاری غرفه ها به صورت مزایده است و در تمام واگذاری ها شفافیت وجود دارد و پیش از این مدیران به فرمولی برای نرخ مزایده گذاشته شده بود که شامل غرفه های سود ده بود.

وی گفت: امروز نرخ مزایده در صحن شورای شهر تهران به ۶۵ رسید، سال های گذشته فکر می کردند که ۵۰ درصد نرخ مناسبی برای مزایده است.

فصاحت درباره افزایش قیمت های بالای میادین در مناطق کم برخوردار، بیان کرد: یک نرخ نامه داریم که در محصولات مختلف، قیمت میادین ۱۰ تا ۴۰ درصد با بازار بیرون متفاوت است. افزایش کیفیت میوه نیز در دستور کار قرار داریم تاکنون هیچ کمکی به بهره برداران نکرده بودیم کاری را شروع کردیم و شروع آن با میوه شب عید بود، سفر استانی به ارومیه داشتیم برای سیب شب عید تا برای شب عید تامین کنیم.

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار گفت: بهره برادران را باید آموزش دهیم تا محصولات با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشند، این باعث می شود که برای کاهش قیمت از کیفیت کم نکنند.

وی ادامه داد: برای میوه به هر محصولی که در میادین عرضه می شود باید استاندارد لازم را داشته باشد، فعلا درحال استانداردسازی بخش سلامت محصولات هستیم تا هرکسی با استاندارد لازم محصولات را به میادین تحویل دهد.

فصاحت درباره میوه شب عید، تصریح کرد: هدف و خط قرمز ما عدم عرضه گران محصولات در میادین است، قرار است سیب و پرتقال را از نقاط مختلف و کانون های تولید به میزان مورد نیاز در میادین داشته باشیم تا با کیفیت و قیمت مناسب در شب عید توزیع شود.

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار افزود: اگر ورود پیدا نمی‌کردیم قیمت سیب و پرتقال به بالای ۱۵ تومان افزایش پیدا می‌کرد، قیمت پرتقال و سیب به زیر ۱۵ هزار تومان عرضه خواهد شد، دپو به میزان کافی داریم و کمبودی برای شب عید نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: عرضه گوشت سفید و قرمز تا پایان سال دو برابر خواهد شد تا در هیچ میدانی کمبود عرضه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز