رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر

هلال‌احمر ایران خدمات قابل توجهی به جمعیت آسیب‌دیده داشته است

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۳۸۳۸
فرانچسکو روکا با اشاره به نقش موثر جمعیت‌های ملی در کمک به مردم نیازمند، حادثه‌دیده و جنگ‌زده، گفت: ما به اقدامات هلال‌احمر ایران برای واردات واکسن کرونا و همچنین امدادرسانی در حوادثی چون سیل و زلزله در این کشور افتخار می‌کنیم.

به گزارش برنا؛ فرانچسکو روکا رئیس فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر در مراسم افتتاحیه کنفرانس بشردوستانه رهبران در منطقه منا به نقش جمعیت های ملی در مقابله با حوادث، چالش‌ها و مشکلات منطقه منا اشاره و تاکید کرد: جمعیت‌های ملی بخصوص در 2 سال اخیر که شاهد همه‌گیری کرونا و تغییر وضعیت جهان بودیم، به ارائه خدمات گسترده به مردم پرداخته‌اند.

وی افزود: جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر در این مدت توانستند با اقدامات شایسته، حضور در حوادث و استفاده از تجارب خود، کمک‌های بی‌شماری به مردم ارائه کنند و فدراسیون به عنوان دبیرخانه جمعیت‌های ملی، تلاش کرده که در این راستا حمایت‌های لازم را از جمعیت‌های ملی داشته باشد.

رئیس فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر با اشاره به نقش جمعیت هلال‌احمر ایران در 2 سال گذشته برای مقابله با حوادث سیل و زلزله، کمک به کنترل کرونا و واردات واکسن و واکسیناسیون مردم، تاکید کرد: هلال‌احمر ایران به‌عنوان اولین پاسخ‌دهنده در حوادث و سوانح این کشور، توانسته خدمات قابل توجهی به جمعیت آسیب‌دیده داشته باشد که این اقدامات و تلاش‌ها باعث افتخار فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر است.

روکا گفت: نقش جمعیت‌های هلال‌احمر سوریه، یمن، فلسطین و عراق نیز در کمک به مردم آسیب‌دیده بخصوص کسانی که از مخاصمات اخیر آسیب دیده‌اند قابل تقدیر است. جمعیت‌های ملی باید در زمان حوادث کنار مردم بوده و از اولین سازمان‌های خدمت‌‎دهنده به مردم نیازمند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز