برگزاری مراسم ایام شعبانیه با هدف آسان سازی ازدواج برای جوانان

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۵۷۳۴
برگزاری مراسم ایام شعبانیه با هدف آسان سازی ازدواج برای جوانان
خیر و کارآفرین موفق در صنعت تولید مبلمان و سرویس های چوبی گفت: این امر خداپسندانه شامل کسانی که در سال‌های ۱۴۰۰ و یا ۱۴۰۱ ازدواج می کنند یا در شرف ازدواج می‌باشند انجام می‌شود که می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی تهیه مبلمان و سرویس خواب در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

به گزارش برنا؛ منصور شیخی استوار خیر و کارآفرین موفق در صنعت مبلمان و تولیدات چوبی، در جمع خبرنگاران در خصوص جشن نیکوکاری مصادف با ولادت امام حسین (ع)، اظهار کرد: این امر خداپسندانه شامل کسانی که در سال‌های ۱۴۰۰ و یا ۱۴۰۱ ازدواج می کنند یا در شرف ازدواج می‌باشند انجام می‌شود که می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی تهیه مبلمان و سرویس خواب در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را کمک به ازدواج آسان و یاری به جوانان دانست و با این سؤال گفت: چرا همواره دولت باید از ما حمایت کند؟ این عمل همدلانه در راستای آسان سازی امر ازدواج و کمک به جوانان است، ما در این میان گامی کوچک برداشتیم تا این کار ارزشمند به‌عنوان یک آداب زیبا در بین همکاران نهادینه شود. 

این کارآفرین موفق در خصوص این فرایند افزود: با توجه به وضع اقتصادی که موجب کاهش سبد خرید خانواده ها شده است، این برنامه را در سراسر کشور اجرایی کردیم،

روند این تخفیف برای زوج هایی که عقدنامه رسمی در سال‌های ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱ داشته باشند اعمال می‌شود.

شیخی از چگونگی دریافت تخفیف ۳۰ درصدی بیان کرد: نحوه بهره‌مندی از این تخفیف بدین صورت می‌باشد که افراد می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر به نمایندگی‌ها از تخفیف ۳۰ درصدی مجموعه استفاده کنند.

وی از تولیدات این شرکت که شامل مبلمان و سرویس خواب و کالاهای چوبی است، گفت: امکان مشارکت با برخی شرکت های لوازم خانگی در راستای پیگیری و افزایش این تخفیفات وجود دارد و ما برخی از شرکت های این چنینی را برای همکاری مدنظر داریم.

تولیدکننده مبلمان و سرویس های چوبی اذعان کرد: تولیدکنندگان این مرز و بوم از سرمایه های مالی و انسانی و جوانی خویش برای پیشرفت روز افزون صنعت و اقتصاد کشور هزینه و استفاده کرده اند، لذا از مسؤولین تقاضا دارم که از تولیدکنندگان حمایتی بیش از پیش داشته باشند تا بتوانیم در توسعه چرخه اقتصاد نقشی مفید و موثری را ایفا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز