با آغاز مرحله جدید پویش همدلی و احسان انجام میشود:

توزیع یک میلیون بسته معیشتی ویژه نوروز و ماه رمضان درمناطق محروم کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۴:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۶۴۵۷
همزمان با ایام آغاز سال جدید ، مرحله جدید رزمایش همدلی و احسان آغاز شد.

به گزارش برنا؛ صبح‌امروز درمراسمی باحضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد احسان ، ضمن برگزاری شکرانه پویش احسانه ، مرحله جدید رزمایش "همدلی و احسان" نیز آغاز شد.

علی عسگری معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت: در آستانه سال جدید و عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، مرحله جدید رزمایش "همدلی و احسان" از امروز در سراسر کشور آغاز میشود که دراین مرحله بیش از یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی درمناطق محروم سراسر کشور توزیع خواهد شد.

عسگری افزود: در سال 1400 هم در این رزمایش یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی و پروتئینی شامل مواد غذایی و کنسروی و برنج و گوشت قرمز توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان درمناطق کم‌برخوردار کشور توزیع شد.   

وی درخصوص اهدای جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: در سال‌های اخیر یکی از اقداماتی که توسط ستاد با جدیت دنبال شده ، توجه به بحث ازدواج و فرزندآوری بوده که از طریق بنیاد 15خرداد در بحث درمان ناباروری و همچنین طرح‌های تشویقی برای فرزندآوری و ازطریق بنیاد احسان در بحث اهدای جهیزیه به زوج‌های کم‌برخورداری که برای تشکیل زندگی به وسایل خانه نیاز دارند اجرایی میشود.

عسگری خاطرنشان کرد: امروز 17 هزارمین جهیزیه اهدایی بنیاد احسان شامل وسایل خانه از قبیل یخچال ، اجاق گاز ، فرش ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و ... به یک زوج اهدا میشود و شکرانه پویش احسانه را امروز برگزار میکنیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تأکید کرد: برای سال آینده هم اهدای 3000 جهیزیه به زوج‌های نیازمند را در دستور کار خود داریم.

مدیرعامل بنیاد احسان نیز در این مراسم با تأکید بر سیاست این بنیاد در بهره‌مندی از توان گروه‌های جهادی و مردمی افزود: سیاست ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای تشکیل بنیاد احسان، هم‌افزایی و حمایت از گروه‌های جهادی و توزیع خدمات از طریق این گروه‌ها و به میدان آوردن توان مردم و ظرفیت جوانان برای شناسایی و حل گره‌ها و معضلات مناطق محروم بوده و هست.

سعید سلیمانی افزود: در بخش‌های مختلفی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه ، خدمات آموزشی و اقدامات امدادی در سیل و زلزله‌ها و حوادث غیرمترقبه بیش از 4000 گروه جهادی همکار بنیاد احسان، وظیفه شناسایی افراد نیازمند و توزیع خدمات را برعهده دارند.

در ادامه این مراسم اختتامیه جایزه ملی احسان نیز برگزار و از گروه‌های جهادی برتر تقدیر به عمل آمد.

 انتهای پیام/

نظر شما