مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

اجرای آزمایشی طرح نظام مراقبت در صندوق برای جراحی آب مروارید چشم بازنشستگان

۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۷:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۷۳۶۶
اجرای آزمایشی طرح نظام مراقبت در صندوق برای جراحی آب مروارید چشم بازنشستگان
مرتضایی فرد از آغاز آزمایشی طرح نظام مراقبت مدیریت شده (Managed Care) ارائه خدمات مشاوره برای آن دسته از مشترکین این صندوق که کاندیدای عمل جراحی آب مروارید هستند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمود مرتضایی‌فرد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه‌های نامتعارف ناشی از عمل جراحی کاتاراکت (آب مروارید) و همچنین کمک به انتخاب مرکز درمانی و پزشک معالج با هزینه کمتر و با کیفیت بالاتر، صندوق در نظر دارد در استان تهران به صورت آزمایشی نسبت به انجام مشاوره و هدایت افرادی که عمل جراحی آب مروارید چشم به آنها پیشنهاد شده و خودشان هم تمایل به بررسی و مشاوره بیشتر در این خصوص دارند، اقدام کند.

مرتضایی فرد تصریح کرد: این خدمات به صورت پیشنهاد و مشاوره به مشترکان صندوق بوده و گزینه های بیشتری برای انتخاب به افراد ارائه می کند که در صورت تمایل می توانند از مشاوره تلفنی یا حضوری چشم پزشکان همکار این طرح استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از مزایای این طرح می توان به فراهم شدن زمینه بررسی و تشخیص رایگان و هدایت متقاضیان به مراکز طرف قرارداد با صرف وقت و هزینه منطقی تر و کاهش سهم پرداخت بیمار اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه «این مشاوره‌ها به صورت کاملا رایگان به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش بیمه خسارت درمان صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می‌شود»، اعلام کرد: این عزیزان جهت استفاده از این خدمات مشاوره، می‌توانند از طریق شماره تماس ۷۵۰۱۳ با پزشک مستقر در مرکز پاسخگویی شرکت آتیه‌سازان حافظ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما