سردار حسینی مطرح کرد

اعلام آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ ترافیک نیمه سنگین در برخی از محورها

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۱۰۸۴۴
اعلام آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ ترافیک نیمه سنگین در برخی از محورها
جانشین رئیس پلیس راهور کشور آخرین وضعیت محورها وجاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور کشور درباره وضعیت جوی و ترافیکی، اظهار کرد: در برخی از محورهای استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی شاهد بارش برف، در برخی از محورهای استان مازندران شاهد باران و در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، کرمان و یزد شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک هستیم.

وی توصیه کرد: بارش ها در جاده ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و خطر تصادف و واژگونی ها افزایش یافته است. در این شرایط کاهش سرعت در رانندگی و رعایت احتیاط بیشتر بسیار حائز اهمیت است. لغزندگی جاده ها به همراه بی احتیاطی برخی رانندگان خطر تصادفهای زنجیره ای را افزایش می دهد و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی برای پیشگیری ار این نوع تصادفات ضروری است.

سردار حسینی درباره محورهایی با ترافیک نیمه سنگین، بیان کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس( محدوده‌های سیاه بیشه و هریجان)، مسیر جنوب به شمال محور هراز(محدوده بایجان تا سه راهی چلاو)، محور فیروزکوه(محدوده گیلاوند)، آزادراه قزوین به رشت(محدوده رودبار)، آزادراه کرج به قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری تا بهشت سکینه)، آزادراه قزوین به کرج( محدوده پل فردیس)،  آزادراه تهران به ساوه(محدوده بهمن آباد تا نسیم شهر)، محور دماوند (محدوده پلیس راه جاجرود) ترافیک نیمه سنگین است.

جانشین رئیس پلیس راهور کشور افزود: وضعیت تردد در جاده های کشور از روز گذشته ۲۵ اسفند ماه تا ساعت ۱۲ امروز پنج شنبه به نسبت مدت مشابه سال گذشته در جادههای کشور به میزان ۲۱%+  افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در برخی جاده های اصلی و پرتردد کشور این افزایش چشمگیرتر بوده بگونه ای که در همین مدت تردد در آزادراه تهران قم ۹۰%+ و آزادراه اصفهان ۶۷%+ و جاده های منتهی به استانهای شمالی ۸۰%+ افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز