ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۲:۱۶
کد خبر: ۱۳۱۳۰۱۴
ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، آخرین وضعیت محورهای شمالی تا ساعت ۱۱ صبح امروز هفتم فروردین ماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای امروز ۷ فروردین ۱۴۰۱ گفت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا، پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و مکارود تا میانک و مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن‌آباد تا مجلار و سه راهی دیزین تا نسا، ترافیک سنگین گزارش شده است. 

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر در محدوده شهرستانک نیز ترافیک سنگین است.

وی همچنین ترافیک محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده بایجان و آزادراه قزوین - رشت محدوده‌های عوارضی قزوین و شهر رودبار را نیز سنگین اعلام کرد. 

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام اینکه تردد در محور فیروزکوه، روان است، گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

مهریاری درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز بیان کرد: آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرویلا و هشتگرد و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شد

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز