سردار هداوند خبر داد

کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در تهران

۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۴۱۹۲
کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در تهران
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۶۰ لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال از یک انبار در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۶۰ لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال از یک انبار در جنوب تهران خبر داد و اظهار کرد: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران  با اشرافیت و رصد هوشمندانه خود از دپوی تعداد زیادی لوازم الکتریکی  قاچاق در انباری در محدوده خیابان «فدائیان اسلام» مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار هداوند افزود: در این عملیات ماموران این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی  از این انبار بازدید و   یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۶۰  لوازم الکتریکی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارزش اموال مکشوفه از این انبار را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۰۰میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا یک نفر شناسایی و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس امنیت اقتصادی تهران به شماره های  ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز