غضنفری مطرح کرد

۲۴ ساعته شدن گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) در سراسر ماه مبارک رمضان

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۴۴۷۳
۲۴ ساعته شدن گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) در سراسر ماه مبارک رمضان
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: در سراسر ماه مبارک رمضان گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به صورت 24 ساعته باز است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شعار ما از بدو مسئولیت در این سازمان شریف، خدمت بی منت به همه زائران و مراجعان به این آرامستان مقدس بوده و قطعا هر اقدامی که در راستای خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌شود در جهت رشد و انسان‌سازی است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: در همین راستا و به منظور شفاعت و کسب برکت و عنایت از شهدای آرمیده در این گلزار مقدس، برای اولین بار گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به صورت 24 ساعته به روی زائران و مراجعان به این مکان معنوی باز خواهد بود.

غضنفری تاکید کرد: ورود و خروج به سازمان صرفا از باب الشهدا مقدور خواهد بود و تردد در معابر سازمان و قطعات دیگر ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌هایی که در گلزار مطهر شهدا برگزار می‌شود گفت: در رمضان المبارک امسال، برنامه‌های معنوی و تلفیقی متعددی در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) تدوین و اجرایی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ویژه برنامه مناجات خوانی «قرار بهشت» اشاره کرد که با همکاری شبکه پنج سیما و با اجرای مجید یراق بافان هر بامداد از ساعت 3 تا 5 از قطعه 26 گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: همچنین امسال برای اولین بار با دعوت از قاریان ممتاز کشور سی جزء قرآن کریم در گلزار شهدا قرائت و ترتیل خوانی شد که این ترتیل خوانی نیز در فضای مجازی از جمله رسانه هئیت آنلاین از دو ساعت مانده به اذان مغرب و همچنین در تلویزیون‌های محیطی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) پخش شود.

 مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ادامه داد: قطعا همسفره‌ شدن با شهدا در هنگامه افطار و سفر، ترتیل سی جزء قرآن در گلزار شهدا، مناجات خوانی و شفاعت شهیدان، بهترین هدیه‌ای است که می‌شود می‌تواند از رهگذر این ماه مبارک، نصیب تک تک ما شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز