پیش بینی وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک در نیمه جنوبی تهران

۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۶۳۵۵
پیش بینی وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک در نیمه جنوبی تهران
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده با فعالیت متناوب سامانه بارشی ، در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی خیلی شدید همراه با خیزش موقت گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و برای پنجشنبه بعدازظهر (۱۸ فروردین)، شنبه بعدازظهر (۲۰ فروردین) و روز یکشنبه (۲۱ فروردین) در بعضی ساعات بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی و فیروزکوه (امین آباد) با کمینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۹ فروردین) نیمه‌ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۲۰ فروردین) ابری در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز