سواری پژو پارس از ارتفاع چند متری به داخل لاین کندرو سقوط کرد

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۱۷۴۷۳
سواری پژو پارس از ارتفاع چند متری به داخل لاین کندرو سقوط کرد
سرکلانتری پلیس بزرگراه از سقوط سواری پژو بدلیل خستگی و خواب آلودگی راننده آن در مسیر آزادراه بداخل رمپ خرازی به غرب و متلاشی شدن این سواری پس از برخورد با سطح سواره رو و گاردریل ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت 9 صبح  دیروز، رانندگان عبوری و عابرین و مسافرینی که در مسیر آزادراه در حال تردد بودند ناگهان با صحنه عجیب  سقوط آزاد یکدستگاه سواری پژو بداخل رمپ خرازی به غرب بودند و این صحنه را از نزدیک تماشا کردند.

 سرهنگ شریفی ادامه داد: راننده این خودرو که در این  مسیر در حال حرکت بوده پس از آنکه کنترل وسیله نقلیه را بدلیل خستگی  و خواب آلودگی از دست می دهد از بالای سطح معبر آزادراه به پایین سقوط کرده و به داخل رمپ خرازی به غرب افتاده و پس از برخورد با سطح راه و گاردریل ها متلاشی می شود.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 22 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار  به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخته و با کمک جرثقیل سنگین این خودرو را به حالت اولیه بازمی گردانند.

وی بیان کرد: این راننده بسیار خوش شانس بود که در آن لحظه خودرویی از آن مسیر رد نمی شد وگرنه این سواری با سقوطی که داشت می توانست حادثه ای دلخراش را رقم بزند.

سرهنگ شریفی گفت: حال راننده  خوب بود و با حضور تیم های اورژانس در محل حادثه مداواگردید ولی از شوک ناشی از این حادثه هنوز انگار در خواب به سر می برد.

وی از رانندگان خواست هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی ننمایند و همیشه توجه کافی  و لازم به جلو و رانندگی داشته باشند و  قبل از حرکت حتما سیستم های خودرویی خود را بررسی  و از سالم بودن لاستیک ها و سیستم ترمز  و تمام مواردی  که به بحث ایمنی تردد و نقص فنی مربوط می شود اطمینان حاصل کرده و و سپس حرکت کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در انتها  باز هم خاطر نشان کرد : امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز