همکاری با شرکت های دانش بنیان در دستور کار بیمارستان نورافشار

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۷۹۴۲
همکاری با شرکت های دانش بنیان در دستور کار بیمارستان نورافشار
فرنقی زاد با تاکید بر این که همکاری با شرکت های دانش بنیان در دستور کار بیمارستان نورافشار جمعیت هلال احمر است از راه اندازی کلینیک مجازی در این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی فرنقی زاد رییس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در خصوص اهمیت شعار سال و برنامه های بیمارستان نورافشار جمعیت هلال احمر در خصوص تحقق اهداف مربوطه گفت: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شد و در همین راستا تلاش می شود تا عملکرد مجموعه نیز منطبق با شعار سال باشد هرچند که بیمارستان نورافشار یک مجموعه خدماتی است اما جلسه ای با مسئولین بیمارستان برگزار شد تا جنبه های مختلف شعار سال مورد بررسی قرار گیرد و در راستای تحقق اهداف آن برنامه ریزی شود.

وی افزود: در این جلسه هماهنگی های لازم صورت گرفت و ایده های خوبی مطرح شد تا در راستای شعار سال اهداف بیمارستان نورافشار ترسیم شود. مشخصا منطبق شدن با شعار سال نیاز به زیرساخت هایی دارد که تلاش می شود در ابتدا این زیرساخت ها ایجاد شود.

رئیس بیمارستان نورافشار خاطرنشان کرد: امروز بیمارستان نورافشار به این سمت حرکت می کند که با همکاری با شرکت های دانش بنیان از فناوری های نوین استفاده کند تا عملکرد خود را ارتقا و در ادامه نیز فرصت های شغلی بیشتری ایجاد کند.

فرنقی زاد ادامه داد: یکی از اقداماتی که در این عرصه مورد توجه قرار گرفته است، هوشمندسازی بیمارستان نورافشار است که در چند فاز طراحی و اجرا خواهد شد. ارتقا سایت، طراحی اپلیکیشن و ایجاد کلینیک های مجازی از جمله مهم ترین اقدامات در دستور کار است تا نوبت دهی، دریافت جواب آزمایش، مشاهده خلاصه پرونده و هر آن چه که می تواند امور مراجعه کنندگان را تسهیل کند به صورت مجازی انجام شود.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تامین نیازهای تجهیزات پزشکی بیمارستان عرصه دیگری است که از این پس تلاش می شود تا در آن زمینه همکاری خوبی با شرکت های معتبر و دانش بنیان داخلی صورت گیرد. در همین راستا با توجه به نیاز اتاق عمل یک دستگاه بیهوشی نیز از یک شرکت دانش بنیان داخلی خریداری شد و از این پس در بیمارستان نورافشار از آن استفاده خواهد شد.

فرنقی زاد با اشاره  به این که راه اندازی بخش های درمانی جدید نیز در دستور کار است که در آن از فناوری های نوین و دانش بنیان استفاده می شود، گفت: راه اندازی بخش سلول درمانی که تمرکز آن روی درمان بیماری های آرتروز، رماتیسم و ارتوپدی است، در دستور کار قرار دارد و مکاتبات جهت اخذ مجوزها صورت گرفته و پس از اخذ مجوزها، تجهیز و راه اندازی بخش سلول درمانی در دستور کار قرار می گیرد تا در این عرصه نیز از تولیدات شرکت های دانش بنیان استفاده شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما