در بازدید عضو شورا از منطقه ۱۹ مطرح شد

بهره مندی از ظرفیت‌های خدماتی، تجاری و تفریحی بوستان بزرگ ولایت/ اختصاص زمین تنیس ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۷:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۸۱۴۳
بهره مندی از ظرفیت‌های خدماتی، تجاری و تفریحی بوستان بزرگ ولایت/ اختصاص زمین تنیس ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت
عضو شورای اسلامی شهرتهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ در راستای بازدید از پتانسیل های بوستان بزرگ ولایت در این بوستان حضور یافت و بر استفاده از ظرفیت خدماتی، تجاری و تفریحی بوستان بزرگ ولایت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عضو شورای اسلامی شهرتهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ در راستای بازدید از پتانسیل های بوستان بزرگ ولایت در این بوستان حضور یافت و بر استفاده از ظرفیت خدماتی، تجاری و تفریحی بوستان بزرگ ولایت تأکید کرد. در این بازدید که مدیران شهری نیز حضور داشتند، زهرا شمس احسان عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرتهران در خصوص فعال کردن شهر ورزش در بوستان بزرگ ولایت افزود: با توجه به اجرای فاز مطالعاتی دهکده ورزش از سوی سازمان نوسازی شهر تهران، هم افزایی هرچه بیشتری بین سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه در این خصوص با جذب مخاطب و سرمایه گذار صورت پذیرد.

شمس احسان از ظرفیت بوستان بزرگ ولایت برای تبدیل به قطب خدماتی، تجاری و تفریحی در جنوب شهر تهران یاد کرد و خواستار فراهم شدن شرایط به منظور بهره مندی همه شهروندان در اقصا نقاط شهر تهران از خدمات این بوستان شد. 

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران به فعال سازی مجموعه زمین‌های تنیس در بوستان بزرگ ولایت و اختصاص یکی از این زمین ها به بانوان تأکید کرد.

در ادامه مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ نیز ضمن قدردانی از اهتمام ویژه اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مناطق کم برخوردار خواستار در اختیار قرار دادن مجموعه های ورزشی در راستای بهره مندی حداکثری شهروندان از امکانات ورزشی و ایجاد شور و نشاط در بین آنها شد .

هدایت با اشاره به ظرفیت فرامنطقه ای بوستان بزرگ ولایت از امکان برپایی جشنواره های ملی و میهنی در این بوستان و فراهم سازی شرایط برای تبدیل این مکان به مرکز فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پهنه جنوب شد.

حضور در بزرگراه شهید هاشمی و بررسی وضعیت ساماندهی گل فروشان از دیگر مکان های مورد بازدید زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهرتهران بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز