کرونا چراغ زندگی ۳۳ هموطن دیگر را خاموش کرد

۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۹۰۰۲
کرونا چراغ زندگی ۳۳ هموطن دیگر را خاموش کرد
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۱۷۴ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۶۰ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۵۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۶۹۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۹ هزار و ۲۳۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته در ۱۹ استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی گزارش نشده و در ۵ استان نیز، یک نفر جان خود را از دست داده است.

استانهای سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، چهار محال و بختیاری، قزوین، بوشهر، خراسان شمالی، ایلام، مرکزی، اردبیل، یزد، کردستان، قم، همدان، البرز، خوزستان، مازندران و خراسان رضوی مرگ و میر ۰ و استانهای کرمان، لرستان، کرمانشاه، گلستان و هرمزگان مرگ و میر ۱ نفر داشته اند. 

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۳۸ هزار و ۴۸۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۰ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۳۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما