ضرورت رفع مشکلات زائران عتبات عالیات برای افزایش رضایتمندی

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۱۹۵۵۸
ضرورت رفع مشکلات زائران عتبات عالیات برای افزایش رضایتمندی
رییس سازمان حج وزیارت که در راس هیئتی به عراق سفر کرده در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به رفع مشکلات زائران عتبات عالیات تاکید کرد و آن را عاملی برای افزایش رضایتمندی این عزیزان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کاظمی مازندرانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف با اشاره به تلاش های انجام گرفته در راستای افزایش رضایتمندی زائران عتبات عالیات گفت: با توجه به آسیب شناسی های صورت گرفته بدنبال رفع مشکلات و دغدغه های مطرح شده در حوزه اجرایی هستیم.


وی با اشاره به گران بودن هزینه سفرهای هوایی به عتبات عالیات و از طرفی درخواست مکرر عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برای تردد از مرزهای زمینی گفت: قطعا مساعدت مسئولان ذیربط در بازگشایی مرزهای زمینی سفر به عتبات عالیات موجب کاهش هزینه های سفر و همچنین استقبال متقاضیان خواهد شد.


رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در هر صورت به دنبال کاهش هزینه ها برای زائران کشورمان هستیم تا از دغدغه های مطرح شده کاسته شود و زیارت آسان و ارزان محقق شود.

حجت السلام والمسلمین کاظمی مازندرانی نیز در این دیدار صمیمانه بر ضرورت خدمت رسانی هر چه بهتر و مناسب تر به زایران تاکید کرد و گفت : ما نیز در این راستا از هر گونه تلاش و خدمت گزاری به زائران اهل بیت عصمت و طهارت دریغ نخواهیم کرد .

 

انتهای پیام/

نظر شما