فرصت ثبت‌نام در شادبوم تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۰۷۹۲
فرصت ثبت‌نام در شادبوم تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد
با اعلام تمدید فرصت ثبت‌نام ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) ، فرصت ثبت‌نام در خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) تا 15 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با اعلام تمدید فرصت ثبت‌نام ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، واجدین شرایط می توانند تا 15 اردیبهشت نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن شاد اقدام کنند.

فراخوان ارائه خدمات افزوده شامل طرح‌های آموزشی اقتصادی در شبکه ملی شاد، به استناد بند ۳ ماده ۱ سند الزامات سامانه‌های آموزش الکترونیکی و شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) مصوب جلسه شهریور ماه امسال شورای عالی فضای مجازی، با موضوع تنظیم‌گری و صدور مجوز ارائه خدمات افزوده طراحی و تدوین شده است.

بر همین اساس، تمام اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی واجد شرایط اعم از سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مؤسسات، مدارس و مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و انتشاراتی علاقه‌مند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده آموزشی، که دارای مجوز فعالیت معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی و مرتبط با این خدمات هستند،‌ می توانند از امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ تا 15 اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به پایگاه اینترنتی shadboom.medu.ir، طرح اقتصادی خود را برای کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد ارسال کنند.

کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در «شاد»، مستقر در وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی صلاحیت فنی، محتوایی و حقوقی شرکت‌های متقاضی ارائه خدمات آموزشی اقتصادی، مجوز فعالیت در شبکه ملی شاد را اعطا خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال مدارک خود، به سایت شادبوم  مراجعه و پس از اطلاع از شرایط اختصاصی، نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند. پس از بررسی صلاحت و تأیید، واجدین شرایط می‌توانند با استفاده از پنل کاربری نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن «شاد» اقدام کنند.

اپلیکیشن «شاد» با بیش از 11 میلیون کاربر فعال روزانه، می تواند مناسبی جهت تسهیل کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه‌های آموزشی  است.

اپلیکیشن «شاد» براساس اسناد بالادستی موظف به ارائه رایگان خدمات پایه آموزشی نظیر ارتباط مجازی بین دانش‌آموز و معلم، بارگذاری تکلیف، ارائه محتوای درسی و برگزاری آزمون بوده است.

اکنون و پس از اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده شاد (شادبوم) اشخاص حقوقی دولتی و خصوصی می‌توانند طرح‌های آموزشی اقتصادی خود مانند برگزاری دوره‌های آموزش غیررسمی مرتبط و غیرمرتبط با کتاب‌های درسی، برگزاری جشنواره، کتابخانه الکترونیکی، مسابقه، انیمیشن و بازی مناسب برای دانش‌آموزان ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما