لزوم حمایت از بانوان فعال در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۰۹۰۲
لزوم حمایت از بانوان فعال در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی
مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نخستین جلسه هم‌اندیشی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و مشاوران امور بانوان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها بر لزوم حمایت از بانوان تولیدکننده همچنین اهمیت گردشگری بانوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  نخستین جلسه هم‌اندیشی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاوران امور بانوان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها با موضوع بررسی اولویت‌ها و پیشنهادهای مدنظر در حوزه زنان و خانواده در برنامه هفتم توسعه روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، زینب اختری مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی، رئیس ستاد ملی زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشاوران امور بانوان وزارتخانه‌ها و‌ دستگاه‌های اجرایی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

اختری در این نشست به تشریح اولویت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه زنان و خانواده پرداخت و تأکید کرد: برای اجرایی کردن مطالبات زنان باید ساختار و تشکیلات سازمان‌ها و نهادها در حوزه زنان و خانواده تقویت شود.

وی بر دیدگاه تأثیرگذار مبتنی بر تحول در اندیشه و تحول در روش‌های اقدام همچنین اتخاذ دیدگاه تحول‌گرا نسبت به زنان تاکید کرد و به ارائه پیشنهادهایی پرداخت.

توانمندسازی بانوان و کارآفرینان زن و حمایت همه جانبه از بانوان تولیدکننده و استفاده از پتانسیل کارآفرینی نوآورانه، گردشگری بانوان، امنیت شغلی بانوان دارای فرزند در راستای گسترش فرهنگ فرزندآوری و جوان‌سازی جمعیت، حمایت از طرح‌های پژوهشی و فرهنگی در راستای تولید و اشتغال دانش‌بنیان و حمایت از کسب و کارهای نوپا از جمله مباحثی بود که اختری به آن‌ها اشاره کرد.

مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان برگزاری چنین نشست‌هایی را در تمامی حوزه‌های مربوط به بانوان با هدف هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی مثمر ثمر دانست.


انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز