عین‌اللهی خبر داد

وجود ۶ مرکز تولید واکسن داخلی در کشور

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۲۶۲۰
وجود ۶ مرکز تولید واکسن داخلی در کشور
وزیر بهداشت گفت: امروز 6 مرکز تولید واکسن داخلی داریم و ۱۴۸ میلیون دز واکسن کرونا تزریق شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت اظهار کرد: باید سلام و درود فرستاد بر تمام خبرنگاران شهید که در حیطه و زمان‌های مختلف به شهادت رسیدند.

عین‌اللهی افزود: در حوزه سلامت یکی از ارکان مهم خبرنگاران هستند و خبرنگار در قبال ملت و کشور مسئول است.

وی با بیان اینکه در نظام سلامت عوامل مختلفی سلامت جامعه را به وجود می‌آورد و همه سازمان‌ها در سلامت موثر هستند و سازمانی باید پیوست سلامت داشته باشد، تصریح کرد: ما در وزارت بهداشت معلول اتفاقات و درمان مردم هستیم، سلامت وجه همگانی است.

عین‌اللهی گفت: سلامت پایه همه کارهای اجتماعی و فرهنگی است و مردم قبل از کرونا این موضوع را اینطور ملموس حس نکرده بودند.

وی با اشاره به اینکه اگر سلامت نباشد آموزش تعطیل می‌شود و تفریحات نیز از بین می‌رود، افزود: این خبرنگاران هستند که می‌توانند در اطلاع‌رسانی نقش داشته باشند و تمام کاستی‌ها و فرایندها را می‌بینند و به ما در راستای رفع کاستی‌ها کمک می‌کنند.

عین‌اللهی ادامه داد: طی هفت ماه اخیر در شروع کار دولت با نحوه سنگینی از بیماری کرونا مواجه بودیم و روزانه ۵۰ هزار بیمار سرپایی و هفتصد مرگ و میر داشتیم و فاجعه تاریخی را سپری کردیم.

وی با اشاره به اینکه مردم و رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند و مردم را ترغیب کردند واکسن بزنند، گفت: امروز 6 مرکز تولید واکسن داخلی داریم و ۱۴۸ میلیون دز واکسن کرونا تزریق شد و شور و نشاط مردم در عید نتیجه همکاری مردم و همکاران من و رسانه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با بهتر شدن خدمات درمانی در سلامت مردم نقش موثرتری داشته باشیم. رسالت امروز ما در نظام سلامت خدمت به محرومان است و امیدواریم با کمک همکاران ما به محرومان خوب خدمت کنیم.

عین‌اللهی افزود: نیروهای اورژانس تعطیلات عید را بر خود حرام کردند و به سه میلیون نفر خدمت ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز