عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

خدمات رسانی شهرداری تهران به حاشیه یکی راه حل‌های مواجه با چالش‌های مدیریت شهری است

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۲۷۳۰
خدمات رسانی شهرداری تهران به حاشیه یکی راه حل‌های مواجه با چالش‌های مدیریت شهری است
شربیانی خدمات رسانی شایسته شهرداری به حاشیه را یکی از مهمترین راه حلهای مواجه با چالش های مدیریت شهری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جعفر بندی شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تهران در سه لایه پایتخت، حوزه شهری و کلانشهر، اظهار کرد: وقتی از روزهای پایتخت سخن می گوییم و تصمیم گیری می کنیم در مورد بیش از 13 میلیون نفر صحبت می کنیم و درمسائلی همچون نرخ گذاری بلیط مترو کرج در این خصوص شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات تهران به حاشیه یکی از راه های مدیریت مسائل و چالش های اصلی تهران باشد، افزود: با این نگاه در شورای شهرستان ری در برابر خدمات متقابل، از ظرفیت شهرداری تهران برای شهرهای حاشیه این شهرستان استفاده کنیم.

شربیانی ضمن تشکر از شهردار تهران برای اختصاص اتوبوس به حسن آباد فشافویه، بیان کرد: اهالی حسن آباد فشافویه درخواستی مبنی بر راه اندازی اتوبوس حسن آباد به مترو تهران داشتند که اسفندماه سال قبل این تقاضا را از شهردار تهران، معاونت حمل و نقل و شرکت اتوبوسرانی داشتیم که نظر شهردار تهران نسبت به این موضوع مثبت بود و امروز صبح چهار معاون حمل و نقل و شرکت اتوبوسرانی تقدیر می کنم.

وی تأکید کرد: اگر بتوانیم در زمینه حمل و نقل در راستای ایجاد جذابیت، سهولت، کیفیت و سرعت پیش برویم بهترین نسخه برای حل ترافیک و آلودگی شهر تهران است که امیدواریم بستر این اتفاق با مدیریت شهرداری تهران و شورای ششم فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما