سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو:

برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت روز جهانی قدس اعلام شد

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۳۷۳۱
برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت روز جهانی قدس اعلام شد
نقیب گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی قدس، برنامه‌های ویژه فرهنگی در متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌‌آهن شهری تهران و حومه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه برگزاری راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و با هدف حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و جریان مقاومت، برنامه‌های ویژه فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب مترو برگزار می‌شود.

نقیب افزود: طراحی و ساخت دیوارنگاره "پرچم فلسطین" در ایستگاه میدان جهاد با مشارکت مردمی از جمله برنامه‌های این روز است. در این دیوارنگاره با استفاده از سنگ که نماد مقاومت و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین است، پرچم فلسطین بر دیواره ایستگاه میدان جهاد نقش خواهد بست و مردم نیز در اجرا و ساخت آن مشارکت خواهند داشت. 

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی متروی تهران در این روز گفت: جمعه مسافران مترو به تماشای اجرای هم‌خوانی و سرود توسط گروه‌های دانش‌آموزی و خواندن قطعات مربوط به مقاومت و مبارزه با صهیونیزم جهانی دعوت می‌شوند. هم‌چنین اجرای نمایش میدانی مردان نقره‌ای با استفاده از نمادهای مربوط به روز جهانی قدس و انجام حرکات مفهومی را خواهیم داشت که این دو برنامه در ایستگاه‌های تئاترشهر و میدان انقلاب اسلامی برگزار می‌شوند. 

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌‌آهن شهری تهران و حومه در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم روز‌جهانی قدس از طریق نمایشگر ایستگاه‌های مترو به صورت زنده پخش می‌شود و هم‌چنین مسافران مترو در این روز شاهد پخش نماهنگ و کلیپ‌های فرهنگی با موضوع روز قدس هستند. همچنین نمایشگاه عکس "راه ناتمام" در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره)، نمایشگاه پوستر "غزه در خون" و "عوده القرن" در ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر، میرداماد و میدان انقلاب اسلامی و نمایشگاه کاریکاتور "غزه" با موضوع مظلومیت ملت فلسطین در گذرگاه‌های فرهنگی مترو به نمایش گذاشته می‌شود. 

نقیب در پایان به برپایی پایگاه فرهنگی نماز جمعه اشاره کرد و گفت: هم‌چون هفته‌های گذشته پایگاه فرهنگی نماز جمعه در ایستگاه متروی میدان انقلاب اسلامی با برپایی غرفه‌هایی مانند مشاوره مذهبی، مشاوره پزشکی غرفه کودکان و برگزاری مسابقه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید پذیرای شهروندان روزه‌دار می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز