رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد

کشف ۲۸۰ تن کالای اساسی در روزهای گذشته/ آمادگی پلیس برای رصد بازار ماکارانی و برخورد با محتکران

۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۰۱:۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۵۶۰۱
کشف ۲۸۰ تن کالای اساسی در روزهای گذشته/ آمادگی پلیس برای رصد بازار ماکارانی و برخورد با محتکران
ولی‌پور گودرزی گفت: باتوجه به وضعیت فعلی بازار ماکارانی تیمی را فعال کردیم تا بررسی‌های لازم را انجام دهد، ماکارانی درحال حاضر در بازار موجود است اما به دلیل اختلاف قیمت ممکن است عده‌ای کالا را در انبارهای خودشان نگهدارند تا بتوانند در صورت گران شدن، با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره کشفیات جدید کالای اساسی، اظهار کرد: طی روزهای گذشته کشفیاتی در حوزه آرد، برنج و شکر داشتیم و تعدادی از متهمان را در این خصوص دستگیر کردیم.

گودرزی بیان کرد: 280 تن کالای اساسی توقیف کردیم که 200 تن آن برنج و بقیه آن شکر و آرد بود، 4 متهم در این خصوص دستگیر کردیم. این افراد برنج پاکستانی را به دلیل شباهتی که به برنج هاشمی دارد را در کیسه‌های برنج هاشمی ریخته بودند و با قیمت برنج ایرانی عرضه می کردند که 200 تن از آنها توقیف و پرونده قضایی نیز برایشان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در بحث شکر نیز محموله ای را توقیف کردیم که از سال 98 این شکرها را تحویل گرفته بودند که علاوه بر اینکه در سامانه ثبت نشده بود آن را عرضه هم نکرده بودند که به عنوان کالای قاچاق و احتکار نیز تلقی می‌شود. درحال حاضر قرار است از وزارت بهداشت بررسی شود که اگر فاسد شده است معدوم در غیر این صورت عرضه شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت فعلی بازار ماکارانی تیمی را فعال کردیم تا بررسی‌های لازم را انجام دهد، ماکارانی درحال حاضر در بازار موجود است اما به دلیل اختلاف قیمت ممکن است عده‌ای کالا را در انبارهای خودشان نگهدارند تا بتوانند در صورت گران شدن، با قیمت بالاتری به فروش برسانند به همین دلیل به این موضوع ورود پیدا کردیم تا احتکاری در این خصوص صورت نگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز